Tysiąc-dolarowy wymaz papowy ad

July 1st, 2018

Test zdrowotny dla kobiet z jedną fiolką jest intensywnie sprzedawany przez wiele laboratoriów. Obejmuje on nie tylko testy Pap i HPV, ale również testy na wiele infekcji – w tym niektóre rzadko testowaliśmy w przeszłości – dla których często nie mamy dowodów na korzyści. Kosztowne testy, które kiedyś wymagałyby od lekarzy złożenia wielu fiolek i próbek do pobierania, można teraz zamówić z rozmazem Pap po prostu klikając jedno pole w elektronicznej dokumentacji medycznej. Nic w żadnym momencie nie ostrzega ani klinicysty, ani pacjenta o wysokich kosztach tych testów, ani o tym, że istnieje niewiele dowodów medycznych sugerujących, że są one przydatne dla większości pacjentów. Wydaje się być nieszkodliwym, a nawet potencjalnie korzystnym, przeprowadzenie tych dodatkowych testów, a dla naszych pracowników eliminuje ryzyko braku testu, który lekarz mógłby chcieć wykonać. Ryzyko, jakie stwarza – tym, z którym się spotykam, gdy pacjent wzywa o paraliżujący rachunek – jest to, że coraz więcej kobiet może zdecydować się nie poddawać badaniu przesiewowemu, bojąc się konsekwencji finansowych. Ostatnim krokiem do stworzenia tych astronomicznych rachunków dla kobiet bez ubezpieczenia zdrowotnego jest to, że niektóre laboratoria obciążają nieubezpieczone kobiety ogromnie zawyżonymi kwotami, jednocześnie oferując ubezpieczycielom znaczne zniżki od tych zwykłych opłat . Chociaż niektóre laboratoria oferują zniżki dla pacjentów nieubezpieczonych, inni nie, do zjawiska dobrze udokumentowanego w innych dziedzinach medycyny, w którym nieubezpieczone stawki składek płacowych, często muszą tworzyć wieloletnie plany płatności za usługi, za które organizacja zajmująca się opieką zdrowotną zapłaciłaby część opłat.
Ponieważ koszty opieki zdrowotnej rosną, a laboratoria rozwijają taktykę marketingową taktyczną, jak ta stosowana przez firmy farmaceutyczne, staje się coraz bardziej oczywiste, że lekarze mają obowiązek być dobrymi stewardami o ograniczonych zasobach i rozumieć finansowe skutki, jakie mają zlecenia, które piszemy na temat naszych pacjentów. . Musimy uczyć studentów medycyny i mieszkańców, aby postrzegali to jako ważny aspekt ich odpowiedzialności wobec swoich pacjentów. Ponadto musimy popierać system, w którym informacje o kosztach i korzyściach testów diagnostycznych są łatwo dostępne dla pacjentów i dostawców w punkcie opieki. Jeśli tego nie zrobimy, ryzykujemy nie tylko portfele naszych pacjentów, ale także korzyści, jakie osiągnęliśmy w walce z rakiem szyjki macicy i wieloma innymi chorobami. Przyczyniamy się do rosnących kosztów opieki zdrowotnej i wyrządzamy prawdziwą krzywdę.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Z sieci CompleteCare Health Network, Bridgeton, NJ; oraz National Physicians Alliance, Washington, DC.

Materiał uzupełniający
Powołując się na artykuły (4)
Zamknij Cytowanie artykułów
[przypisy: leczenie kanałowe pod mikroskopem, przeszczep chondrocytów, dentysta gliwice ]