Posts Tagged ‘Rezonans Warszawa’

Monitorowanie przyłóżkowe w celu dostosowania terapii przeciwpłytkowej do stentowania tętnic wieńcowych AD 4

April 18th, 2018

Przyjmując to roczne ryzyko 9% w grupie kontrolnej (dwie trzecie pacjentów przy wskaźniku zdarzeń wynoszącym 6% i jedną trzecią w wysokości 15%) w pierwotnym punkcie końcowym i spodziewa się 33% zmniejszenia ryzyka względnego w grupa monitorująca (przy dwustronnym poziomie alfa wynoszącym 5% i błędem beta 20%), obliczyliśmy, że musielibyśmy zapisać ogółem 2466 pacjentów, aby wykazać wyższość strategii monitorowania i dostosowania dawki. Zakładając niski wskaźnik ścierania, zdecydowaliśmy, że 2500 pacjentów będzie potrzebowało poddania się randomizacji w badaniu. Nie przeprowadzono ponownej oceny próby. Analiza została oparta na wszystkich zdarzeniach, które miały miejsce w populacji, która miała zamiar leczyć, która została zdefiniowana jako wszyscy pacjenci poddani randomizacji i którzy wyrazili pisemną świadomą zgodę. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Autorzy Vanderbilt University przeprowadzili analizę danych. Wszyscy autorzy przyczynili się do napisania i przeglądu manuskryptu i nie zaangażowano żadnych dodatkowych niewymienionych osób. Wszyscy autorzy ponoszą odpowiedzialność za integralność i kompletność danych. Analiza statystyczna
Wszystkie analizy zostały dostosowane do wagi pobierania próbek. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

W obu panelach przyjęto, że rozkład sercowych czynników ryzyka w populacji jest równy rozkładowi w niniejszym badaniu. Skumulowane ryzyko dla innych średnich dawek promieniowania dla serca i dla różnych grup wiekowych podczas napromieniania podano w tabelach S12 i S13 w dodatkowym dodatku. Ostre zdarzenia wieńcowe to niejeczne lub śmiertelne poważne incydenty wieńcowe lub niestabilna dławica piersiowa. W przypadku 50-letniej kobiety bez wcześniejszych czynników ryzyka sercowego, radioterapia z zastosowaniem średniej dawki do 3 Gy zwiększyłaby ryzyko zgonu z powodu choroby niedokrwiennej serca przed osiągnięciem wieku 80 lat z 1,9% do 2,4% (tj. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Jednakże, wykorzystaliśmy 20 kolejnych indywidualnych, trójwymiarowych skanów planistycznych, aby pokazać, że dla lewej i prawej radioterapii stycznej oraz dla lewego i prawego bezpośredniego wewnętrznego pola sutkowego zmienność między pacjentem a średnią dawką promieniowania dla serca jest mały (współczynniki zmienności, odpowiednio 30%, 11%, 11% i 21%) .4 Potwierdziliśmy również, że pacjent z typową anatomią, który był użyty do obliczenia oszacowań dawki w tym badaniu, był średni pod względem dawkę promieniowania w jej sercu. Uwzględnienie napromieniowanych struktur w sercu30, 31 może okazać się owocne w przyszłości, ale w obecnym badaniu włączenie szacowanej średniej dawki do lewej tętnicy wieńcowej zstępującej przedniej nie poprawiło prognozowania częstości poważnych zdarzeń wieńcowych. Ponieważ nasze badanie obejmowało kilka kobiet, które były młodsze niż 40 lat w chwili radioterapii, należy zachować ostrożność w stosowaniu naszych wyników u kobiet w tej grupie wiekowej oraz możliwość większego zwiększenia częstości poważnych zdarzeń wieńcowych na szarość promieniowania dla tej grupy nie można wykluczyć. Kilka kobiet w tym badaniu było leczonych antracyklinami, a żadna z taksanami lub trastuzumabem, z których wszystkie są znane z wpływu na serce, nawet w przypadku braku radioterapii.32
Badania porównujące częstość występowania chorób serca u kobiet, które otrzymały radioterapię z powodu raka lewej piersi oraz u kobiet, które otrzymały radioterapię z powodu raka prawej piersi zostały poddane przeglądowi w innym miejscu. Read the rest of this entry »

« Previous Entries