CHOROBY GRUCZOLU KROKOWEGO

September 19th, 2018

CHOROBY GRUCZOŁU KROKOWEGO Przerost gruczołu krokowego, pod którym kryje się zresztą szereg różnych schorzeń, jest najczęstszą chorobą tego narządu. Wziernikowanie ,pęcherza jest w tych przypadkach zawsze niezbędne w celu dokładnego wyjaśnienia przyczyny zaburzeń oddawania moczu; do typowych zaburzeń oddawania moczu w schorzeniach gruczołu krokowego należą: częstomocz, zmniejszenie strumienia moczu, krwiomocz okresowy. Wynik cystoskopii decyduje nieraz o wyborze leczenia. Wziernikowanie pęcherza jest również niezbędne przed operacją usunięcia gruczołu krokowego sposobem Millina, ponieważ w tej operacji nie otwieramy pęcherza, a badamy jedynie jego dno palcem wskazującym, wprowadzonym przez ujście wewnętrznej cewki; badanie to nie jest zatem wystarczające. [więcej w: poznań badania genetyczne, stacja dializ, leczenie w komorze hiperbarycznej cena ]

Powiązane tematy z artykułem: leczenie w komorze hiperbarycznej cena poznań badania genetyczne stacja dializ